چگونه می توان بدون تایپ کتاب نوشت و از آن درآمد کسب کرد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر را دز اینجا بخوانید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Samuel
1:26
دو شنبه 12 اسفند 1398

بدون مهارت - بدون مشکل

مفهوم چگونگی نوشتن کتاب برای مبتدیانی که مهارت نوشتن عالی ندارند می تواند یک مبارزه باشد. اما نگران نباشید: ایده های استثنایی شما را می توان در کلمات قرار داد ، اما باید بدانید که چگونه یک کتاب را دیکته کنید و یک ویرایشگر کتاب را استخدام کنید که با محتوا کار کند. در این دوره کلیه اسرار و نکاتی درباره نوشتن کتاب عالی با حداقل تلاش و حداکثر نتایج به نمایش گذاشته می شود.

دانستن چگونگی استخدام یک ویرایشگر کتاب یا رونوشت به شما در انتشار صاف و سریع کتاب شما کمک می کند. با تمام رازهای مربوط به کتاب نویسی فاش می شوید ، می توانید نویسنده موفقی باشید که دردسر کمتری دارد و درآمد بیشتری دارد. با این وجود چند راهکار ممکن در مورد چگونگی نوشتن کتاب وجود دارد ، بنابراین مجبور خواهید بود که بر روی آنها مهارت داشته باشید. این کمک می کند تا درک بهتری از روش های نوشتن کتاب و فروش داشته باشید.

برای دستیابی به موفقیت هوشمند عمل کنید

باید در نظر داشته باشید که این روش نوشتن یک دوره کتاب ، هیچ تکنیکی برای نوشتن را به شما آموزش نمی دهد ، بلکه در عوض ، به دیگران اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهند. اگر می خواهید در تجارت موفق شوید ، باید باهوش تر از دیگران عمل کنید. دانستن اینکه چه موقع از یک متخصص حرفه ای سؤال کنید ، به شما امکان می دهد تا سریعتر به هدف خود برسید و برای اقدام کمتر درآمد بیشتری کسب کنید. اگر می خواهید زندگی مرفه و نتیجه ای سریع داشته باشید ، این دوره گزینه عالی است.

در حالی که بسیاری از افراد با نوشتن ، انتشار و فروش خود دست و پنجه نرم می کنند ، حداقل می توانید یک کار را برای شما انجام دهید. دانستن چگونگی ملاقات و استخدام ویرایشگر کتاب و رونوشت ، کتاب شما را فوراً در دسترس خواهد کرد ، و دیگر نیازی به نوشتن و ویرایش آن نیستید! یک روش سخت و آسان وجود دارد - شما کدام یک را انتخاب خواهید کرد.

دریافت بینش متخصص

مربی الکس Genadinik شما را در یادگیری نحوه نوشتن کتاب بدون فرایند تایپ راهنمایی می کند. استاد کارآفرین و نویسنده کتاب که سه بار نویسنده پرفروش در آمازون شده است ، بهترین تکنیک ها و تخصص های خود را در مورد نحوه دیکته کردن کتاب و نحوه کسب درآمد از کتاب های خود به اشتراک خواهد گذاشت.

بعد از اتمام این کار نحوه نوشتن یک دوره کتاب برای دانلود ، می دانید که چگونه می توانید یک برنامه کاری و طرح کلی برای کتاب خود ایجاد کنید که به شما در درآمدزایی از این نوع مشاغل کمک می کند. شما دو راهکار ممکن را برای تکمیل کتاب خود در یک دوره آسان و بدون مطالب خواندن دیگر یاد خواهید گرفت. بعد از دوره ، خواهید دانست که کدام استراتژی برای شما بهتر کار می کند. شما قادر خواهید بود آن را با موفقیت پیاده سازی کنید و می دانید چگونه کتاب بنویسید.

پس برای چی منتظری؟ آماده شوید تا بدانید که چگونه بدون تایپ کردن کتاب بنویسید و از طریق آن پول بدست آورید. هم اکنون ثبت نام کنید!

 بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر  نمایش کمتر

الزامات

گشودن به تلاش برای راهبردهای این دوره

درک زبان انگلیسی

برای ادامه دوره ، لطفا ثبت نام کنید یا وارد شوید

رایگان است!

الکس Genadinik یک مربی ، کارآفرین ، معلم و نویسنده پرفروش آمازون پرشور است. همچنین ، او صاحب یک کانال تجاری و بازاریابی محبوب در YouTube با بیش از 30k مشترک است.

الکس جنادیک دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه ایالتی سن خوزه است.

الکس تجربه فوق العاده ای در توسعه برنامه ها ، مهندسی نرم افزار ، کارآفرینی ، بازاریابی اجتماعی و سئو دارد. او عاشق به اشتراک گذاشتن تجربه خود با دانشجویان است. در طول حرفه خود ، الکس بیش از 100 دوره آنلاین ایجاد کرده است و بیش از 100K دانشجو در دوره های وی ثبت نام کرده اند. همچنین ، وی در حال حاضر به بیش از 1000 مشاغل برای بهبود نتایج خود کمک کرده است.

Alex Genadinik خالق نه تنها دوره های آنلاین بلکه برخی از برنامه های برتر کارآفرینان موبایل است که دارای بیش از 2000،000 بارگیری است.

الکس جنادانیک با جمع آوری دانش و تجربه فراوان ، خوشحال است که آن را در دوره های آنلاین در اینجا در BitDegree به اشتراک بگذارد. شما می توانید از انواع دوره های الکس جنادیک برای بهبود مهارت هایی از جمله بازاریابی ، سئو ، رسانه های اجتماعی ، مدیریت مشاغل ، توسعه شخصی و سایر موارد استفاده کنید. بهترین دوره را برای خودتان انتخاب کنید و برای یادگیری غواصی کنید!

 


تعداد بازدید از این مطلب: 147
بازدید : 147

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر را دز اینجا بخوانید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر